close

 

 

2014/01/06 Taiwan Airport Fashion Chanyeol
紅白藝能大賞隔日返韓機場時尚

 

 

 

140106 Taiwan Airport  

140106 Taiwan Airport  

 

Jacket:Givenchy

價錢大約50000元台幣

Multicolor Check Star Print Bomber Jacket
Exposed popper fastening to front.
Ribbed jersey collar, long sleeves, ribbed jersey cuffs and waistband, branded poppers, two popper-fastened welt pockets to sides, elaborate star and target print to back.
100% viscose; 93% wool, 6% nylon, 1% elastane; 100% cotton. Hand wash.

我真的覺得這件外套不是他本人的,應該是吳亦凡借他的
這件衣服不是當季品,應該sale之中或outlet可以找到
吳亦凡style

 

Givenchy Jacket  

Multicolor Check Star Print Bomber Jacket  

  

T-shirt:Supreme
價格大約4500元台幣

T-shirt應該是燦烈的了!感覺他很常穿這牌子
EXO的都很常穿這牌子,但我覺得好難駕馭

我覺得紅色最好看不要理我(我絕對沒有私心)

Supreme T-shirt Supreme T-shirt  

 

Hat:Chrome Hearts
價格大約8500元台幣

帽子可能也是吳亦凡借給他的,他們最近很恩愛
我好煩講的燦烈都沒有自己的衣服,拜託不要打我
這一頂算是基本款,還有水鑽款的樣子
克羅心就是很貴的牌子,想購入真心去國外比較好

Chrome hearts hat

Chrome hearts hat  

Chrome hearts hat   

 

 

 

Veronica

以上,不要問我其他成員,我想查就會去查,不想查就不會去。

arrow
arrow
    全站熱搜

    鞋鞋 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()